Wij staan altijd voor je klaar!

Neem contact op.

Voor een voedingsadvies op maat kun je ons het best een mail sturen met de problemen of vragen waar je tegenaan loopt.

Wij komen met een voedingsadvies op maat en in overleg met elkaar bepalen we het vervolg. Ons advies is altijd kosteloos. Voor een voedingsadvies op maat kan je ons bellen of je stuurt ons een e-mail.

Veelgestelde Vragen

Levertijden

Zodra je een bestelling geplaatst hebt bij TrentDierenvoer.nl houden we je goed op de hoogte. Hieronder vind je uitleg over de belangrijkste ‘status’ e-mails.

E-mail bevestiging van je bestelling

Eerst krijg je altijd een e-mail-bevestiging van je bestelling. Daarin staat dat je bestelling in behandeling is. Heb je deze niet ontvangen? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map ‘Ongewenste e-mail’ of ‘Spam’.

Tracking code

We sturen je een e-mail met tracking-code op het moment dat je pakket verzonden is. Met deze code kun je de zending volgen. Heb je gekozen voor afhalen in een van onze winkels? Dan nemen we contact met je op zo gauw je bestelling daar klaar ligt.

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze om wat voor reden dan ook aanpassen of annuleren? Hieronder leggen we uit wat je het beste kunt doen.

Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren voordat deze naar je onderweg is? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 085-0603706. Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • Zie ook: Meer informatie over afleveradres wijzigen

Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is

Is de bestelling die je wilt aanpassen of annuleren al naar je verzonden? Weiger het pakket dan op het moment dat het wordt aangeboden door de bezorger. De bestelling wordt dan naar ons teruggestuurd. We nemen (na ontvangst van de bestelling) contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing. Het wijzigen of annuleren van een bestelling is gratis.

  • Is het niet gelukt om het pakket aan de deur te weigeren? Raadpleeg dan onze retour-pagina voor informatie over het terugsturen van bestellingen. Let op! Vers Vlees kan niet geretourneerd worden.
Betaalmogelijkheden

Bij TrentDierenvoer.nl kan je kiezen uit de meest voorkomende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Hieronder kun je meer informatie vinden over de diverse betaalmogelijkheden.

Betalen bij TrentDierenvoer

iDEAL

iDEAL is de meest eenvoudige en veilige betaalmethode voor online betalingen. Er worden geen transactiekosten gerekend. Zit je bij een bank die internetbankieren aanbiedt, dan kun je bijna altijd gebruikmaken van iDEAL. Tijdens het iDEAL-betaalproces kies je je eigen bank. Controleer wel of je naar de beveiligde betaalomgeving van je bank verwezen wordt. Het betaalproces bij TrentDierenvoer.nl vindt plaats in een beveiligde omgeving. Je kunt dit zien aan het beveiligingsicoontje in je browser.

Vooruitbetaling per bank

Maak je geen gebruik van internetbankieren of wil je liever het bedrag handmatig naar ons overmaken? Kies dan voor ‘Vooruitbetaling per bank’. Wanneer je je bestelling plaatst, selecteer je bij de betaalmethode ‘Vooruitbetaling per bank’ en voltooi je de bestelling. We sturen je vervolgens de betaalgegevens per e-mail zodat je het verschuldigde bedrag naar ons kunt overmaken. Aan vooruitbetaling per bank zijn geen transactiekosten verbonden.

Door de tijd die het overschrijven van het bedrag kost, kan het één of meerdere dagen kosten om je bestelling te verwerken. Je betaalt altijd het volledige bedrag vooraf, ook als enkele producten pas later geleverd worden. Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra je betaling ontvangen is. Let op: dit betekent ook dat we pas op dat moment de producten reserveren.

Gebruik als referentie of betalingskenmerk het ordernummer van je bestelling. Zo kunnen we je betaling en bestelling zo snel mogelijk verwerken.

Rekeninginformatie TrentDierenvoer.nl

Voor betalingen kun je gebruikmaken van ons IBAN ING rekeningnummer:
IBAN: NL54 RABO 0329 4502 71
BIC: RABONL2U
Vestigingsplaats: Goes

Betaling mislukt of geweigerd

Iets misgegaan bij het betalen? Je leest hier wat je het beste kunt doen.

Mijn betaling is mislukt, hoe betaal ik alsnog?

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Viel bijvoorbeeld je internetverbinding weg tijdens het betaalproces of heb je per ongeluk je browservenster gesloten? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail ‘online betaling foutgelopen’ van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met onze klantenservice.

Verzenden & bezorgen

Bij TrentDierenvoer.nl kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Je leest hier alles over bezorgmogelijkheden, afhalen, verzendkosten en speciale services.

Bezorgmogelijkheden en verzendkosten (Nederland)

Wij bezorgen in Zeeland en Flakkee gratis vanaf € 15,00

Onze standaard verzendkosten:

Bestellingen vanaf 40 euro: gratis
Bestelling van minder dan 40 euro: € 5,95

Afhalen in winkel
Je kunt er altijd voor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Klik hieronder voor meer informatie.

Garantie

We beantwoorden hieronder alle belangrijke vragen over product garantie bij TrentDierenvoer.nl.

Wat is garantie?

  • Garantie heeft te maken met producten die defect zijn als gevolg van een fabricagefout.
  • Een defect product waar nog garantie op zit, kun je naar ons terugsturen en laten repareren. Dit is allebei gratis als het defect inderdaad het gevolg is van een fabricagefout.
  • Is een product al binnen 30 dagen na aankoop defect (als gevolg van een fabricagefout), dan heb je recht op directe omruilling.
  • Wil je een product om een andere reden terugsturen? Lees dan de informatie over bestellingen retourneren.

Hoe maak ik gebruik van mijn garantie?

Defect binnen eerste 30 dagen na levering

  • Als een product defect gaat (vanwege een fabricagefout) binnen de eerste 30 dagen na levering, dan heb je recht op directe omruiling voor een nieuw product. Alle verzendkosten zijn voor TrentDierenvoer.nl.
  • Het product moet binnen deze 30 dagen aangemeld worden als retour.

 

  • Mijn bestelling is al beschadigd aangeleverd
  • Informatie over bestellingen retourneren
  • Direct je retourzending aanmelden

Defect buiten eerste 30 dagen na levering

  • Als een product defect gaat (vanwege een fabricagefout) binnen de garantie en buiten de eerste 30 dagen na levering, dan sturen we het product op voor reparatie naar een reparatiecentrum of naar de betreffende leverancier. Alle verzend- en reparatiekosten zijn voor TrentDierenvoer.nl.
  • De afhandeling duurt gemiddeld 4 weken, gerekend vanaf het moment dat we het product van je ontvangen hebben totdat je het weer in huis hebt.
  • Als we geen defect kunnen vinden, rekenen we € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Is het defect nog steeds aanwezig na de reparatie, dan kun je je product opnieuw retourneren voor reparatie. Op de herstelwerkzaamheden heb je 90 dagen garantie. De garantietermijn van het product blijft natuurlijk hetzelfde.
  • Voor een aantal merken geldt een afwijkende retourprocedure (zie onder).
  • Informatie over bestellingen retourneren
  • Status van je reparatie

Uitgesloten van garantie

Geen garantie

  • Producten die schade hebben door ‘ondeugdelijk gebruik’. Het is belangrijk dat je goed zorgt voor het product. Als een product kapot gaat doordat je ruw ermee omgaat of doordat je het slecht onderhoudt, dan valt deze schade niet onder de garantie. Voorbeelden:
  • Geopende producten worden nooit retour genomen.
  • Producten die schade hebben als gevolg van slechte verpakking tijdens transport naar TrentDierenvoer.nl.

 

Bezorgmogelijkheden en verzendkosten (Nederland)

Wij bezorgen in Zeeland en Flakkee gratis vanaf € 15,00

Onze standaard verzendkosten:

Bestellingen vanaf 40 euro: gratis
Bestelling van minder dan 40 euro: € 5,95

Afhalen in winkel
Je kunt er altijd voor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Klik hieronder voor meer informatie.

Zit uw vraag hier niet tussen?

Trentdierenvoer VOF

Blokjesplaat 8
4465 BC   Goes

Tel: 085 – 060 37 06
E-mail: info@trentdierenvoer.nl 

Openingstijden:
Ma – vr: 08:30u – 17:00u
Za: 10:00u – 12:00u

Contact