Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestelling plaatsen

Iets bestellen bij TrentDierenvoer.nl? Je hoeft maar een paar stappen te doorlopen:

  • Aangeven welk artikel je wilt bestellen
  • Waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen of ophalen
  • Hoe je wilt betalen

Hieronder zetten we deze verschillende stappen precies voor je op een rijtje.

STAP 1: JE WINKELWAGEN VULLEN

Je plaatst het artikel dat je wilt in je winkelwagen door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Als je meerdere exemplaren van het artikel wilt bestellen, geef dan de juiste hoeveelheid aan met de plus-/minknoppen voordat je op ‘Bestel nu’ klikt. Je kunt nu kiezen voor ‘verder winkelen’ of klik rechtsboven op de winkelmand als je meteen wilt bestellen.

STAP 2: INHOUD VAN JE WINKELWAGEN BEKIJKEN

Wanneer je rechtsboven in het menu op de winkelwagen klikt, kun je in de winkelwagen zien of daar de juiste artikelen in de juiste hoeveelheden staan en of alles wat je wil bestellen in je winkelwagen ligt. Heb je niet het juiste aantal van een bepaald product in je winkelwagen geplaatst? Je kunt ook in je winkelwagen nog het aantal veranderen. Helemaal tevreden met de inhoud van je winkelwagen? Dan kun je door naar de volgende stap door op ‘Doorgaan naar afrekenen’ te klikken

STAP 3: INLOGGEN OF EEN NIEUW ACCOUNT AANMAKEN

Je kunt je op verschillende manieren aanmelden om je bestelling te plaatsen. Als je al klant bent, kun je meteen inloggen: voer je e-mailadres of gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord in. Als je nog geen klant bent maar je wel graag als klant wilt registreren, klik je op ‘Nieuw account aanmaken?’. Wil je als gast bestellen? Ook dat kan, door gewoon door te gaan met het invullen van je gegevens.

STAP 4: JE ADRESGEGEVENS

Vul je adresgegevens in. Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres? Vink dan bij ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan en vul hieronder het verzendadres in.

STAP 5: KIES EEN VERZENDMETHODE OF AFHALEN IN GOES

Wil je je bestelling laten bezorgen, of liever zelf afhalen in Goes, aan jou de keus! Er zijn diverse bezorgmogelijkheden. Meer weten?

  • Zie ook: Bezorgmogelijkheden en verzendkosten
  • Zie ook: Afhalen in winkel

STAP 6: NAAR BETAALMETHODE: KIEZEN HOE JE WILT BETALEN

Van iDeal tot via een factuur – je kunt op veel manieren betalen. Ben je eruit hoe je wilt betalen? Dan hoef je alleen nog maar de gewenste betaalmethode aan te vinken voordat je naar het besteloverzicht gaat.

  • Zie ook: Betaalmogelijkheden

STAP 7: NAAR BESTELOVERZICHT

In het besteloverzicht kun je alles nog één keer bekijken voordat de bestelling definitief geplaatst wordt. Je ziet hier op welke naam de factuur staat, het bezorgadres of de afhaallocatie en de betaalmethode. Is alles zoals je het wilt hebben en kloppen alle gegevens? Dan kun je doorgaan naar ‘Bestelling afrekenen’. Toch nog iets veranderen? Geen probleem, met de knop ‘vorige’ ga je terug naar een eerdere stap om daar je bestelling aan te passen.

Gelukt?
Al deze stappen succesvol doorlopen? Gefeliciteerd, je hebt je bestelling geplaatst! Mocht je je bestelling willen volgen, dan helpen we je daar graag bij. Is het bestellen niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze om wat voor reden dan ook aanpassen of annuleren? Hieronder leggen we uit wat je het beste kunt doen.

EEN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN DIE NOG NIET VERZONDEN IS

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren voordat deze naar je onderweg is? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice
via telefoonnummer 06-18056140. Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • Zie ook: Meer informatie over afleveradres wijzigen

EEN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN DIE AL VERZONDEN IS

Is de bestelling die je wilt aanpassen of annuleren al naar je verzonden? Weiger het pakket dan op het moment dat het wordt aangeboden door de bezorger. De bestelling wordt dan naar ons teruggestuurd. We nemen (na ontvangst van de bestelling) contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing. Het wijzigen of annuleren van een bestelling is gratis.

  • Is het niet gelukt om het pakket aan de deur te weigeren? Raadpleeg dan onze retour-pagina voor informatie over het terugsturen van bestellingen.
Status van de bestelling

Zodra je een bestelling geplaatst hebt bij TrentDierenvoer.nl houden we je goed op de hoogte. Hieronder vind je uitleg over de belangrijkste ‘status’ e-mails.

E-MAIL BEVESTIGING VAN JE BESTELLING

Eerst krijg je altijd een e-mail-bevestiging van je bestelling. Daarin staat dat je bestelling in behandeling is. Heb je deze niet ontvangen? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map ‘Ongewenste e-mail’ of ‘Spam’.

TRACKING CODE

We sturen je een e-mail met tracking-code op het moment dat je pakket verzonden is. Met deze code kun je de zending volgen. Heb je gekozen voor afhalen in een van onze winkels? Dan nemen we contact met je op zo gauw je bestelling daar klaar ligt.

Levertijden

Zodra je een bestelling geplaatst hebt bij TrentDierenvoer.nl houden we je goed op de hoogte. Hieronder vind je uitleg over de belangrijkste ‘status’ e-mails.

E-MAIL BEVESTIGING VAN JE BESTELLING

Eerst krijg je altijd een e-mail-bevestiging van je bestelling. Daarin staat dat je bestelling in behandeling is. Heb je deze niet ontvangen? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map ‘Ongewenste e-mail’ of ‘Spam’.

TRACKING CODE

We sturen je een e-mail met tracking-code op het moment dat je pakket verzonden is. Met deze code kun je de zending volgen. Heb je gekozen voor afhalen in een van onze winkels? Dan nemen we contact met je op zo gauw je bestelling daar klaar ligt.

Bestellen lukt niet

Het gebeurt niet vaak, maar er kán natuurlijk iets misgaan tijdens het bestelproces.

IK KAN HET ARTIKEL NIET IN MIJN WINKELMAND PLAATSEN

Wil je een product bestellen maar ontbreekt de knop ‘In winkelmand’? Dan kun je het artikel op dit moment (nog) niet bestellen. Een reden kan zijn dat de prijs van het artikel nog niet bekend is. We houden je graag op de hoogte over wanneer dit artikel op voorraad is. Klik op ‘Mail zodra op voorraad’ op de productpagina en vul je gegevens in.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Bij TrentDierenvoer.nl kan je kiezen uit de meest voorkomende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Hieronder kun je meer informatie vinden over de diverse betaalmogelijkheden.

BETALEN BIJ TRENTDIERENVOER.NL

iDEAL

iDEAL is de meest eenvoudige en veilige betaalmethode voor online betalingen. Er worden geen transactiekosten gerekend. Zit je bij een bank die internetbankieren aanbiedt, dan kun je bijna altijd gebruikmaken van iDEAL. Tijdens het iDEAL-betaalproces kies je je eigen bank. Controleer wel of je naar de beveiligde betaalomgeving van je bank verwezen wordt. Het betaalproces bij TrentDierenvoer.nl vindt plaats in een beveiligde omgeving. Je kunt dit zien aan het beveiligingsicoontje in je browser.

Vooruitbetaling per bank

Maak je geen gebruik van internetbankieren of wil je liever het bedrag handmatig naar ons overmaken? Kies dan voor ‘Vooruitbetaling per bank’. Wanneer je je bestelling plaatst, selecteer je bij de betaalmethode ‘Vooruitbetaling per bank’ en voltooi je de bestelling. We sturen je vervolgens de betaalgegevens per e-mail zodat je het verschuldigde bedrag naar ons kunt overmaken. Aan vooruitbetaling per bank zijn geen transactiekosten verbonden.

Door de tijd die het overschrijven van het bedrag kost, kan het één of meerdere dagen kosten om je bestelling te verwerken. Je betaalt altijd het volledige bedrag vooraf, ook als enkele producten pas later geleverd worden. Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra je betaling ontvangen is. Let op: dit betekent ook dat we pas op dat moment de producten reserveren.

Gebruik als referentie of betalingskenmerk het ordernummer van je bestelling. Zo kunnen we je betaling en bestelling zo snel mogelijk verwerken.

Rekeninginformatie TrentDierenvoer.nl

Voor betalingen kun je gebruikmaken van ons IBAN ING rekeningnummer:
IBAN: NL54 RABO 0329 4502 71
BIC: RABONL2U
Vestigingsplaats: Goes

Facturen

Bij elke TrentDierenvoer.nl-aankoop hoort natuurlijk een factuur. Het is belangrijk dat je deze bewaart zo lang je het product in je bezit hebt. Je kunt een factuur bijvoorbeeld nodig hebben als je gebruik wilt maken van je garantie.

WAAR VIND IK MIJN FACTUUR?

Er zijn een paar mogelijkheden.

  • In je account. Dit is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt / gebruikt tijdens het bestellen.
    • Klik op ‘Mijn Account’ (onderaan onze website) om toegang te krijgen tot je account.
  • De factuur wordt ook per e-mail verstuurd. Je krijgt hem over het algemeen dezelfde dag nog.
  • Lukt het niet om op bovenstaande manieren je factuur terug te vinden? Neem contact op met onze klantenservice.
    Let op:
  • De factuur wordt tegenwoordig niet meer in de doos gedaan. In de meeste gevallen is hij dus alleen digitaal beschikbaar. Het kan verstandig zijn hem uit te printen voor je eigen administratie.
  • Als je kijkt in je account, zie je daar enkel de bestellingen staan die je onder deze account hebt gedaan. Heb je dus meerdere accounts bij ons, controleer deze dan allemaal wanneer je op zoek bent naar je factuur.
Kortingscode

Regelmatig heeft TrentDierenvoer.nl kortingsacties. Je kunt dan een specifieke kortingscode invullen tijdens het bestelproces. Vervolgens trekken we een bepaald percentage van het totaalbedrag af. Als de code alleen geldig is voor specifieke producten of categorieën, dan gaat de korting alleen van die producten af.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken in één bestelling.
Een kortingscode kun je maar één keer gebruiken. Dus stuur je het product terug in verband met een omruiling, dan kun je de kortingscode niet meer toepassen op het nieuwe product.

HOE MOET IK MIJN CODE INWISSELEN? 

1. Heel simpel. Ga naar je winkelmand en je komt terecht in de eerste stap van het bestelproces.
2. Meteen in dit eerste scherm voer je de code in: klik op kortingscode invoeren.
3. Klik op activeer code.
4. Als het goed is, wordt het kortingsbedrag nu vermeld boven het ‘Subtotaal inclusief BTW’.
5. Je kunt verder gaan met bestellen!

Terugbetaald worden

Heb je een bestelling geannuleerd of gewijzigd? Het bedrag dat we aan je verschuldigd zijn, krijg je zo snel mogelijk terug van ons. Hieronder vind je meer informatie.

BIJ ANNULEREN OF WIJZIGEN

Als je een bestelling bij ons hebt gewijzigd of geannuleerd voordat je de bestelling in ontvangst hebt genomen, dan storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op de bankrekening,  waarmee de bestelling betaald is. Extra kosten, voor bijvoorbeeld een bijzondere betaal- of verzendservice, worden niet terugbetaald. Heb je naar aanleiding van een annulering of wijziging nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Zie ook: Bestelling wijzigen of annuleren

BIJ RETOUREN

In ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na je ‘herroeping’ van het product betalen wij het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending terug.

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?

Bij het aanmelden van je retourzending kun je kiezen:

  • Het bedrag terug laten storten op dezelfde manier zoals je betaald hebt.
  • Of het bedrag terug laten storten op een specifieke bankrekening. Je moet dan een IBAN-rekeningnummer invullen.
Betaling mislukt of geweigerd

Iets misgegaan bij het betalen? Je leest hier wat je het beste kunt doen.

MIJN BETALING IS MISLUKT, HOE BETAAL IK ALSNOG?

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Viel bijvoorbeeld je internetverbinding weg tijdens het betaalproces of heb je per ongeluk je browservenster gesloten? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail ‘online betaling foutgelopen’ van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

Verzenden & bezorgen

Bij TrentDierenvoer.nl kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Je leest hier alles over bezorgmogelijkheden, afhalen, verzendkosten en speciale services.

BEZORGMOGELIJKHEDEN EN VERZENDKOSTEN (NEDERLAND)

Wij bezorgen in Zeeland en Flakkee gratis vanaf € 15,00

Onze standaard verzendkosten:

Bestellingen vanaf 40 euro: gratis
Bestelling van minder dan 40 euro: € 5,95

Afhalen in winkel
Je kunt er altijd voor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Klik hieronder voor meer informatie.

Track&Trace

Bijna elke bestelling bij TrentDierenvoer.nl kun je volgen met een tracking-nummer. Bij de meeste vervoerders heet dit de Track & Trace-code. Wanneer en hoe krijg je deze code?

VOLG JE BESTELLING

Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.

  • Als je deze code ‘s avonds of ‘s nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.
  • Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’.
  • Alleen als een speciale koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer.

INFORMATIE PER VERVOERDER

Wil je meer weten over:

  • afleveren bij de buren
  • meerdere afleverpogingen
  • afhaalpunten
  • bezorgtijden en -dagen
  • en andere gedetailleerde informatie per vervoerder, zoals DHL, Transmission en speciale koeriers?
Waar is mijn pakket?

Hoe volg ik mijn TrentDierenvoer.nl pakket? Waar vind ik het tracking-nummer? Hoeveel afleverpogingen doet de bezorger? Je vindt hier antwoord op al je aflever-vragen.

BESTELLING VOLGEN

Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.

  • Als je deze code ‘s avonds of ‘s nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.
  • Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’.
  • Als een speciale koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer.

AFLEVEREN BIJ DE BUREN?

We begrijpen dat een deel van onze klanten het erg handig vindt om het pakketje bij de buren op te halen. Wordt je pakketje door DHL bezorgd? Deze vervoerder biedt je pakket, als je niet thuis bent om het in ontvangst te nemen, aan bij je buren.

Je kunt bij sommige vervoerders de bezorgwensen aanpassen na de eerste afleverpoging. Hieronder lees je, per vervoerder, wat de mogelijkheden zijn.

BEZORGINFORMATIE PER VERVOERDER

TrentDierenvoer.nl werkt in Nederland samen met de vervoerder DHL en soms laten wij vanaf de fabrikant rechtstreeks de producten leveren.

Afhalen in de winkel

Bij TrentDierenvoer.nl kun je je bestelling ook afhalen. Kies voor optie “Afhalen”.

Bestelling niet ontvangen

Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees hieronder of een van de volgende punten je verder helpt.

AFLEVERADRES

Toen je je bestelling plaatste, heb je het bezorgadres ingevuld. Klopte dit wel?

  • Controleer dit door de order-bevestiging van TrentDierenvoer.nl op te zoeken in je e-mail.
  • Heb je besteld als geregistreerde klant? Dan kun je ook inloggen (bovenaan de website) en naar het bestel-overzicht gaan.
  • Zie ook: Bestelling wijzigen of annuleren
  • Zie ook: Afleveradres wijzigen

BEZORGTIJDVAK

Je kunt de status van je bestelling volgen met de tracking-code die je van ons hebt ontvangen.

NIET THUIS

Was je niet thuis op het moment van bezorging? Als het goed is heeft de postbode een bericht achtergelaten met daarop meer informatie.

Ben je niet geholpen met bovenstaande tips? Neem dan contact op met onze klantenservice om de status van je bestelling te bekijken.

Afleveradres wijzigen

Je hebt een bestelling gedaan, maar je komt erachter dat je het verkeerde afleveradres hebt opgegeven. Wat nu?

AFLEVERADRES VAN BESTELLING VERANDEREN

Je kunt het afleveradres alleen binnen een kwartier na het plaatsen en betalen van je bestelling laten aanpassen. Neem in dat geval telefonisch contact op met onze klantenservice.

ADRESSEN IN JE ACCOUNT VERANDEREN OF TOEVOEGEN

Let op: in je account is het niet mogelijk om het aflever- of factuuradres van een bestelling te veranderen. Zie ‘Afleveradres van een bestelling veranderen’ hierboven. Wil je je standaard-adres(sen) veranderen, volg dan de stappen hieronder.

1. Klik op ‘inloggen’ (bovenaan onze website) om toegang te krijgen tot je account.
2. Ga naar Verzendinformatie.
3. Hier kun je je factuuradres aanpassen en alternatieve afleveradressen toevoegen of wijzigen.

Garantie & Retourneren

Garantie

We beantwoorden hieronder alle belangrijke vragen over product garantie bij TrentDierenvoer.nl.

WAT IS GARANTIE?

  • Garantie heeft te maken met producten die defect zijn als gevolg van een fabricagefout.
  • Een defect product waar nog garantie op zit, kun je naar ons terugsturen en laten repareren. Dit is allebei gratis als het defect inderdaad het gevolg is van een fabricagefout.
  • Is een product al binnen 30 dagen na aankoop defect (als gevolg van een fabricagefout), dan heb je recht op directe omruilling.
  • Wil je een product om een andere reden terugsturen? Lees dan de informatie over bestellingen retourneren.

HOE MAAK IK GEBRUIK VAN MIJN GARANTIE?

Defect binnen eerste 30 dagen na levering

  • Als een product defect gaat (vanwege een fabricagefout) binnen de eerste 30 dagen na levering, dan heb je recht op directe omruiling voor een nieuw product. Alle verzendkosten zijn voor TrentDierenvoer.nl.
  • Het product moet binnen deze 30 dagen aangemeld worden als retour.

 

  • Mijn bestelling is al beschadigd aangeleverd
  • Informatie over bestellingen retourneren
  • Direct je retourzending aanmelden

Defect buiten eerste 30 dagen na levering

  • Als een product defect gaat (vanwege een fabricagefout) binnen de garantie en buiten de eerste 30 dagen na levering, dan sturen we het product op voor reparatie naar een reparatiecentrum of naar de betreffende leverancier. Alle verzend- en reparatiekosten zijn voor TrentDierenvoer.nl.
  • De afhandeling duurt gemiddeld 4 weken, gerekend vanaf het moment dat we het product van je ontvangen hebben totdat je het weer in huis hebt.
  • Als we geen defect kunnen vinden, rekenen we € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Is het defect nog steeds aanwezig na de reparatie, dan kun je je product opnieuw retourneren voor reparatie. Op de herstelwerkzaamheden heb je 90 dagen garantie. De garantietermijn van het product blijft natuurlijk hetzelfde.
  • Voor een aantal merken geldt een afwijkende retourprocedure (zie onder).
  • Informatie over bestellingen retourneren
  • Status van je reparatie

UITGESLOTEN VAN GARANTIE

Geen garantie

  • Producten die schade hebben door ‘ondeugdelijk gebruik’. Het is belangrijk dat je goed zorgt voor het product. Als een product kapot gaat doordat je ruw ermee omgaat of doordat je het slecht onderhoudt, dan valt deze schade niet onder de garantie. Voorbeelden:
  • Geopende producten worden nooit retour genomen.
  • Producten die schade hebben als gevolg van slechte verpakking tijdens transport naar TrentDierenvoer.nl.
Retourneren

Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet kunt u dit zonder problemen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is:

  • Artikelen zijn ongeopend.
  • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
  • Artikelen zitten in de originele verpakking.

Het artikel kan goed ingepakt, liefst in de verzenddoos van TrentDierenvoer.nl verzonden worden naar ons magazijn.

RETOURADRES:

TrentDierenvoer.nl
Blokjesplaat 8
4465 BC Goes

Voor het snel kunnen afhandelen van de retourzending zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen:

  • Factuur of bestelbevestiging met bestelnummer.
  • Het aantal geretourneerde producten.
  • Reden van retour

Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze helpdesk alvorens u over gaat tot retourneren. Vermeld hierbij uw  bestelnummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper, dit houdt in dat TrentDierenvoer.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om de trace-code of het zogenaamde 3S-nummer en bewaar deze goed!

Voor het crediteren van artikelen streven wij ernaar om binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug te boeken.

Je hebt een product geretourneerd naar TrentDierenvoer.nl. Wat gebeurt er daarna?

BESTELLING WEIGEREN

Als een bestelling bij je wordt aangeboden die ernstig beschadigd is en je kunt al zien dat één of meerdere producten defect zijn, dan kun je de bestelling weigeren. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice onder telefoonnummer 06-18056140 of rechtstreeks via info@trentdierenvoer.nl.

NIET GEWEIGERD? 

Heb je het pakket niet geweigerd, dan kun je de zending naar ons terugsturen.

Status van de retour

Je hebt een product geretourneerd naar TrentDierenvoer.nl. Wat gebeurt er daarna?

RETOUR INFORMATIE EN STATUS

Ga simpelweg naar de pagina Retourneren. Daar lees je:

  • Hoe je producten retourneert
  • Hoe het retour-proces verloopt
  • Hoe lang het retourneren duurt
  • En wat je moet doen als je vragen hebt over retour-zendingen
Defect product ontvangen

Wat moet je doen als je TrentDierenvoer.nl bestelling beschadigd wordt afgeleverd?

BESTELLING WEIGEREN

Als een bestelling bij je wordt aangeboden die ernstig beschadigd is en je kunt al zien dat één of meerdere producten defect zijn, dan kun je de bestelling weigeren. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice onder telefoonnummer 06-18056140 of rechtstreeks via info@trentdierenvoer.nl.

NIET GEWEIGERD? 

Heb je het pakket niet geweigerd, dan kun je de zending gratis naar ons terugsturen door deze aan te melden via de Retourpagina.

Service & Contact

Contact & openingstijden

Wil je contact met ons opnemen en weten wat onze openingstijden zijn?
Klik hier voor meer informatie.

Klachten & suggesties

TrentDierenvoer.nl verbetert continu zijn website, assortiment en service. We horen het graag als je verbeterpunten ziet!

IK HEB EEN SUGGESTIE! 

Suggesties doorgeven kan op onderstaande manieren.

Klantenservice
Liever één op één communiceren? Neem contact op met onze klantenservice en laat ons weten wat je opmerking, vraag, idee of verbeterpunt is. Uiteraard krijg je een reactie.

IK HEB EEN KLACHT! 

Een vervelende ervaring kunnen we niet ongedaan maken. Wel kunnen we de situatie hopelijk een positieve wending geven. Bovendien leren we graag van onze fouten!

1. Klantenservice-pagina’s
We vragen je om eerst onze Klantenservice-pagina’s te raadplegen. Misschien vind je hier een logische verklaring voor de onverwachte gang van zaken.

2. Klantenservice
Je hebt onze Klantenservice-pagina’s bekeken, maar je bent nog steeds niet tevreden. Neem in dat geval contact op met onze Klantenservice. We zullen binnen zeven dagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht. Hopelijk vinden we samen een oplossing én kunnen we deze situatie in de toekomst voorkomen.

3. Geschillencommissie
Als je er niet uitkomt met onze Klantenservice-pagina’s of de Klantenservice, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie.

Ook is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Onlinegeschillenbeslechting van het Europees ODR Platform.

Bedrijfsprofiel TrentDierenvoer.nl

Wil je meer weten over TrentDierenvoer.nl? Klik hier en lees alles over ons.